Získání konkurenční výhody pomocí inovace produktu online startupové služby – Jan Zábrodský
Jan Zábrodský
Diplomová práce
Získání konkurenční výhody pomocí inovace produktu online startupové služby
Anotace:
Práce se zabývá popisem tvorby hodnotové nabídky online startupové služby a stanovením plánu inovace produktu a vývoje služby. Také je analyzováno konkurenční prostředí a okolí společnosti. Práce vymezuje základní teoretické pojmy a jsou popsány analýzy, ze kterých se vychází v praktické části diplomové práce. Tvorba hodnotové nabídky se skládá z primárního průzkumu, zákaznického průzkumu a následného …víceAbstract:
The thesis deals with the description of the creation of the Start-up online services value proposition and the determination of the plan of product innovation and service development. The competitive environment and the company's surroundings are described. The the-sis defines the basic theoretical concepts and analysis description, which are further used in the practical part of the theses. The creation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZÁBRODSKÝ, Jan. \textit{Získání konkurenční výhody pomocí inovace produktu online startupové služby}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/qr5lb9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program:
Projektové řízení inovací
Práce na příbuzné téma
-
Branding as a Source of Competitive Advantage
Anna Kristina Rezutka -
Socio-emotional wealth of family business as a source of competitive advantage
Safarli Safarli -
CSR as a competitive advantage of a company
Cristian Elihu Cantu Cantu -
Innovation and its influence on strengthening the competitive advantage of the company
Alexandra Nam -
Performance pay as a competitive advantage and weapon
Oluwaseun Adekola Fasanya -
Innovation and Creativity as a source of competitive advantage in the petroleum industry
Victoria Nikolaeva -
Training and Development of employees as competitive advantage
Zhao Wang -
Innovation and Creativity as a Source of Competitive Advantage
Olga Grashchenkova