Bc. Martina Mezerová
Diplomová práce
Jednotný vizuální styl
corporate identity
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vytvořením jednotného vizuálního stylu stávající značky. Nový vizuální styl pro moji značku. Značka šperků se zabývá módními doplňky. Je to značka, která vyrábí náušnice, náhrdelníky, náramky a další módní doplňky. Tato práce má úkol vytvořit průvodce jednotným vizuálním stylem, který bych mohla používat v praxi. Úkolem bylo vytvořit nový, originální, bezkonkurenční a dlouhodobý …víceAbstract:
The diploma thesis deals with creation the visual identity of existing brand. A new visual style for the brand. My jewellery brand specializes in the area of fashion accessories. It's a jewellery brand that produces earrings, necklaces, bracelets and other fashion accessories. The work intends to create a manual of the uniform visual style for to bring it to use in practice. My task was to create a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ut1l5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Mgr.A. Pavel Noga, ArtD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Speciální výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Politika bezpečnosti a ochrany zdraví při práci ve společnosti Wolters Packaging Czech, s. r. o.
Hana Horová -
UX design seznamovací aplikace pro hendikepované se zaměřením na přístupnost
Veronika Hniličková -
Design obalu produktu jako nástroj přitahování pozornosti zákazníka
Denisa Malíková -
Design obalu průmyslového výrobku z hlediska grafického designu. Design obalů zahradnického sortimentu. (Obaly osiva a rostlin.)
Šárka GIGALOVÁ -
Design obalu průmyslového výrobku
Antonín LUXA -
Design obalu jako marketingový nástroj podpory prodeje
Ema Svetlíková -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Nvard Navasardyan -
DESIGN OBALU PRŮMYSLOVÉHO VÝROBKU
Michaela VYSKOČILOVÁ