Bc. Martina Mezerová
Master's thesis
Jednotný vizuální styl
corporate identity
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vytvořením jednotného vizuálního stylu stávající značky. Nový vizuální styl pro moji značku. Značka šperků se zabývá módními doplňky. Je to značka, která vyrábí náušnice, náhrdelníky, náramky a další módní doplňky. Tato práce má úkol vytvořit průvodce jednotným vizuálním stylem, který bych mohla používat v praxi. Úkolem bylo vytvořit nový, originální, bezkonkurenční a dlouhodobý …moreAbstract:
The diploma thesis deals with creation the visual identity of existing brand. A new visual style for the brand. My jewellery brand specializes in the area of fashion accessories. It's a jewellery brand that produces earrings, necklaces, bracelets and other fashion accessories. The work intends to create a manual of the uniform visual style for to bring it to use in practice. My task was to create a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ut1l5/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2018
- Supervisor: doc. Mgr.A. Pavel Noga, ArtD.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Special Arts for Education
Theses on a related topic
-
Politika bezpečnosti a ochrany zdraví při práci ve společnosti Wolters Packaging Czech, s. r. o.
Hana Horová -
UX design seznamovací aplikace pro hendikepované se zaměřením na přístupnost
Veronika Hniličková -
Design obalu produktu jako nástroj přitahování pozornosti zákazníka
Denisa Malíková -
Design obalu průmyslového výrobku z hlediska grafického designu. Design obalů zahradnického sortimentu. (Obaly osiva a rostlin.)
Šárka GIGALOVÁ -
Design obalu průmyslového výrobku
Antonín LUXA -
Design obalu jako marketingový nástroj podpory prodeje
Ema Svetlíková -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Nvard Navasardyan -
DESIGN OBALU PRŮMYSLOVÉHO VÝROBKU
Michaela VYSKOČILOVÁ