Vnímané pedagogicko – psychologické problémy v profesních začátcích učitele mateřské školy – Bc. Natálie Kučerová
Bc. Natálie Kučerová
Bachelor's thesis
Vnímané pedagogicko – psychologické problémy v profesních začátcích učitele mateřské školy
Perceive pedagogical - psychological problems in the beginnings of professional kindergarten teacher
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na začínající učitele mateřských škol a na pedagogické i psychologické roviny problémů, se kterými se během dosavadní praxe setkali. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy týkající se začínajících učitelů mateřských škol a popsány jejich povinnosti a možné problémy. Praktická část popisuje a vyhodnocuje výzkumné šetření, které bylo realizováno se začínajícími …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with beginning kindergarten teacher and their pedagogy and psychology problems in job. The teoretici part describes the terms about beginning kindergarten teacher, their duties and potential problems. The practical part describe and evaluates the results of the research which was attended by the beginning kindergarten teacher. The aim was to find subjectively most important …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/pboxa/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 5. 2017
- Supervisor: Mgr. Tereza Škubalová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Tomáš Kohoutek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUČEROVÁ, Natálie. \textit{Vnímané pedagogicko – psychologické problémy v profesních začátcích učitele mateřské školy}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/qrdcxj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Pre-school and After-school Education / Pre-school Teacher Training
Theses on a related topic
-
Problémy pedagogické práce začínajícího versus zkušeného učitele/učitelky hudební výchovy - srovnání kasuistik
Adéla RONČKOVÁ -
Analýza vybraných výkonnostních charakteristik hráčů a hráček tenisu do 14 let (longitudinální a semilongitudinální studie).
Jiří Pačes -
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Internationalisation of Higher Education under the Microscopic Lens of Conversation Analysis: An empirical account of participant orientations to language in a Czech EMI context
Magdalena HANUSKOVÁ -
Povinnosti třídního učitele na prvním stupni základní školy
Lucie Lončáková -
Beginning teacher's self-reflection
Nikoleta Vlčková -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová