Vnímané pedagogicko – psychologické problémy v profesních začátcích učitele mateřské školy – Bc. Natálie Kučerová
Bc. Natálie Kučerová
Bachelor's thesis
Vnímané pedagogicko – psychologické problémy v profesních začátcích učitele mateřské školy
Perceive pedagogical - psychological problems in the beginnings of professional kindergarten teacher
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřena na začínající učitele mateřských škol a na pedagogické i psychologické roviny problémů, se kterými se během dosavadní praxe setkali. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy týkající se začínajících učitelů mateřských škol a popsány jejich povinnosti a možné problémy. Praktická část popisuje a vyhodnocuje výzkumné šetření, které bylo realizováno se začínajícími …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with beginning kindergarten teacher and their pedagogy and psychology problems in job. The teoretici part describes the terms about beginning kindergarten teacher, their duties and potential problems. The practical part describe and evaluates the results of the research which was attended by the beginning kindergarten teacher. The aim was to find subjectively most important …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pboxa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2017
- Vedúci: Mgr. Tereza Škubalová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tomáš Kohoutek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Pre-school and After-school Education / Pre-school Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Problémy pedagogické práce začínajícího versus zkušeného učitele/učitelky hudební výchovy - srovnání kasuistik
Adéla RONČKOVÁ -
Analýza vybraných výkonnostních charakteristik hráčů a hráček tenisu do 14 let (longitudinální a semilongitudinální studie).
Jiří Pačes -
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Internationalisation of Higher Education under the Microscopic Lens of Conversation Analysis: An empirical account of participant orientations to language in a Czech EMI context
Magdalena HANUSKOVÁ -
Povinnosti třídního učitele na prvním stupni základní školy
Lucie Lončáková -
Beginning teacher's self-reflection
Nikoleta Vlčková -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová