Strategické rozhodování společnosti ČEZ v kontextu dekarbonizace – Bc. Pavla Kolářová
Bc. Pavla Kolářová
Master's thesis
Strategické rozhodování společnosti ČEZ v kontextu dekarbonizace
Strategic decision-making of the ČEZ, a. s. company in the context of decarbonization
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Strategické rozhodování společnosti ČEZ v kontextu dekarbonizace“ je analýza vývoje společnosti ČEZ a vliv změn probíhajících na energetickém trhu na její směřování. V první části popisuju problematiku, v níž se při výzkumu pohybuju, teoretický rámec práce a dekarbonizační tlak vyvolaný klimaticko-energetickou politikou Evropské unie a energetickou politikou České republiky …moreAbstract:
The objective of the thesis "Strategic decision making of the ČEZ company in the context of decarbonization" is an analysis of the development of the ČEZ company and the impact of changes in the energy market towards the company. The first part describes the areas where the research goes, the theoretical framework of the thesis and the pressure of decarbonization process caused by the climate and energy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/qvvux/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2019
- Supervisor: doc. Mgr. Filip Černoch, Ph.D.
- Reader: Mgr. Martin Jirušek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOLÁŘOVÁ, Pavla. \textit{Strategické rozhodování společnosti ČEZ v kontextu dekarbonizace}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2019. Available from: https://theses.cz/id/qrfmfd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Economic Policy and International Relations
Theses on a related topic
-
Vplyv vybraných osobností slovenskej populárnej hudby na publikum cez nové média
Karolína Šťastná -
Trieda ako kategória bez mena: Absolventi a absolventky vysokých škôl z robotníckych rodín hovoria o triede (cez príbehy vlastnej vzostupnej mobility)
Katarína Slezáková -
Most cez rieku Rajčanka
Jakub Kavecký -
Plechový bubienok: transformácia od románu cez textovú knihu až po inscenáciu
Frederika OVSIANKOVÁ -
Cez chodník prebehuje ježko.
Kristína Reisová -
David Fincher: Filmová Inovácia cez Rozmanité Žánre a Médiá
Michal Kováč -
Možnosti predaja poistných produktov cez internet
Ľubomír Mutala -
Predstavenie moderného podnikového riadenia cez veľkú stavebnú spoločnosť
Zsolt Tóth