Wirksamkeit der Nachhilfe und des unterstützenden Lehrkraftverhaltens auf das Lernen des Deutschen als Fremdsprache bei sozial benachteiligten SchülerInnen – Mgr. Tomáš Šíma
Mgr. Tomáš Šíma
Bakalářská práce
Wirksamkeit der Nachhilfe und des unterstützenden Lehrkraftverhaltens auf das Lernen des Deutschen als Fremdsprache bei sozial benachteiligten SchülerInnen
Effectiveness of tutoring and supportive behavior of teachers on learning German as a foreign language in socially disadvantaged pupils
Abstract:
This bachelor thesis deals with the topic of the supporting and facilitating work of a teacher and private tuition for children in care. She deals with their influence on the motivation of students when learning German as a foreign language. In the first part, the theoretical approaches are presented and the most important terms are outlined, which are relevant for the thematic orientation of the work …víceAbstract:
Tato závěrečná bakalářská práce se zabývá tématem podpůrné facilitující práce učitele a doučování pro děti v ústavní péči a jejich vlivem na motivaci žáků ve výuce němčiny jako cizího jazyka. V první části jsou představena teoretická východiska a vymezeny klíčové pojmy, jež jsou relevantní pro tematické zaměření práce a provedené výzkumné šetření. Jedná se o vymezení ústavní péče, sociálního znevýhodnění …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/iita7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedoucí: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Veličková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠÍMA, Tomáš. \textit{Wirksamkeit der Nachhilfe und des unterstützenden Lehrkraftverhaltens auf das Lernen des Deutschen als Fremdsprache bei sozial benachteiligten SchülerInnen}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/qrmxar/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání / Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Vnitřní motivace žáků k učení na 2. stupni základních škol
Jana Kučerová -
Motivace a učení učitelů v projektech školy
Lenka Vojáčková -
Strategie učitele ke zvýšení motivace žáků k učení na 1. stupni základních škol
Monika Bsonková -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Motivierung und ihr Stellenwert im DaF-Unterricht
Sabina Krúpová -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Imunitní systém a vnější prostředí
Markéta Vrbová