Zvýšení konkurenceschopnosti hypermarketu Tesco Kroměříž využitím marketingového mixu – Eva HEGEROVÁ
Eva HEGEROVÁ
Bachelor's thesis
Zvýšení konkurenceschopnosti hypermarketu Tesco Kroměříž využitím marketingového mixu
Increasing of competitivenes of Tesco hypermarket Kroměříž by using marketing mix tools
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zaměření se na zvýšení konkurenceschopnosti hypermarketu Tesco Kroměříž za použití nástrojů marketingového mixu. Teoretická část obsahuje literární rešerši na téma obchodní trh, konkurence a její jednotlivé typy. V praktické části je nejdříve analyzován současný stav hypermarketu Tesco Kroměříž, jeho finanční situace a vztah ke konkurenci. Dále jsou provedeny PEST a SWOT …moreAbstract:
Main purpose of this bachelor thesis is focusing on rise of competetivenes of Tesco hypermarket in Kroměříž by using marketing mix tools. The theoretical part contains literature search about trading market, competition and its types. At first in practical part there is analysed the actual situation of hypermarket Tesco Kroměříž, its financial situation and the relation to the competition. Then were …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2009
Identifier:
11758
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2009
- Supervisor: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HEGEROVÁ, Eva. \textit{Zvýšení konkurenceschopnosti hypermarketu Tesco Kroměříž využitím marketingového mixu}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2009. Available from: https://theses.cz/id/qrqhgu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HEGEROVÁ, Eva. Zvýšení konkurenceschopnosti hypermarketu Tesco Kroměříž využitím marketingového mixu. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Marketingový mix vybrané společnosti
Samková Samková -
Marketingový mix ve službách
Veronika Bartečková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix ve vybrané prodejně
Veronika Macurová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Marketingový mix letecké společnosti Smart Wings – zdroj konkurenční výhody
Markéta Chocholatá -
Marketingový mix vybraného podniku
Michaela Roháčková -
Marketingový mix a jeho analýza e-shopu VYLADĚNÁ By JARA
David Řeřicha