Ing. Jitka Miškovská

Bakalářská práce

Vydavatelství Sanoma Media jako součást mediálního trhu

Publishing house Sanoma Media as a part of Media Market
Anotace:
Tématem práce je vydavatelství Sanoma Media a jeho postavení v rámci současného mediálního trhu. V dnešní době je velmi aktuální téma krize žurnalistiky, a proto je zajímavé zjistit, jak se tomuto stavu konkrétní vydavatelství brání. Tato práce se v teoretické části zabývá zejména vysvětlením pojmů masové médium, mediální komunikace, etapami vývoje mediálního trhu, dále problematikou výzkumu trhu a …více
Abstract:
The subjekt of this thesis is the Publishing house Sanoma Media and its position in the context of the current media scene. The theme of the journalism crisis is very topical these days and therefore it is interesting to find out how a particular publishing house is facing such a situation. This work concentrates in its theoretical part mainly on explaining the terms like mass medium, media communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní