Vydavatelství Sanoma Media jako součást mediálního trhu – Ing. Jitka Miškovská
Ing. Jitka Miškovská
Bakalářská práce
Vydavatelství Sanoma Media jako součást mediálního trhu
Publishing house Sanoma Media as a part of Media Market
Anotace:
Tématem práce je vydavatelství Sanoma Media a jeho postavení v rámci současného mediálního trhu. V dnešní době je velmi aktuální téma krize žurnalistiky, a proto je zajímavé zjistit, jak se tomuto stavu konkrétní vydavatelství brání. Tato práce se v teoretické části zabývá zejména vysvětlením pojmů masové médium, mediální komunikace, etapami vývoje mediálního trhu, dále problematikou výzkumu trhu a …víceAbstract:
The subjekt of this thesis is the Publishing house Sanoma Media and its position in the context of the current media scene. The theme of the journalism crisis is very topical these days and therefore it is interesting to find out how a particular publishing house is facing such a situation. This work concentrates in its theoretical part mainly on explaining the terms like mass medium, media communication …víceKlíčová slova
Médium mediální trh masové médium masová komunikace mediální komunikace tisk žurnalistika marketingová strategie vydavatelství on – line web portfolio předplatitel. Medium Media market Mass medium Mass communication Media communication Press Journalism Marketing strategy Publishing house Subscriber.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qaa39/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie Slováckého divadla v letech 2004-2014
Anna KLOUDOVÁ -
Změny ve způsobu mediální komunikace k mladým lidem
Barbora Blechová -
Vizuální a mediální komunikace Průhonického parku
Tereza Smitková -
Komparace mediální komunikace vybraných lázeňských společností
Josef Ciglanský -
Mediální komunikace firmy HAMR - Sport a.s.
Matěj Červinka -
Marketingová a mediální komunikace v potravinářském retailovém prostředí a její efektivní využití
Josef Korotvička -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Valentin Lopatko