Bc. Jan Pawlik

Bakalářská práce

Guerilla marketing a jeho právní regulace

Guerilla Marketing and its Legal Regulation
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje guerilla marketingu a jeho definici českým právním systémem. Nejdříve se snaží najít definici v českém právním systému a také judikatuře. Je v ní zohledněna judikatura České republiky a dále je proveden rozbor některých případů. V další části je zaměřena na zahraniční případy guerilla marketingu. V závěru je uvedeno doporučení pro podnikatele, jak postupovat a na co si dát …více
Abstract:
The bachelors thesis deals with guerilla marketing and its legislation in the Czech legal system. First, I try to find a definition in the Czech legal system and in the jurisprudence. It is reflecting the Czech jurisprudence and analyzing some of the cases. The next section focuses on foreign cases of guerilla marketing. Finally, it presents recommendations for entrepreneurs on how to proceed and what …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2014
  • Vedoucí: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta

Masarykova univerzita

Právnická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Právní specializace / Právo a podnikání