Využití cenových srovnávačů zboží ke zvýšení prodeje vybrané-ho internetového obchodu – Dominika Konečná
Dominika Konečná
Bachelor's thesis
Využití cenových srovnávačů zboží ke zvýšení prodeje vybrané-ho internetového obchodu
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím cenových srovnávačů zboží Heureka.cz a Zboží.cz v rámci vybraného internetového obchodu. Cílem práce je analýza a zhodnocení využívaných cenových srovnávačů zboží, vypracování návrhu na jejich zefektivnění a následná implementace a vyhodnocení. Teoretická část je zaměřena na definování marketingu a jeho podobu v online prostředí. Dále jsou vymezeny základní …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on using price comparison sites Heureka.cz and Zboží.cz within a selected e-shop. The aim of this paper is to analyse and evaluate the used sites for price comparisons of goods, to elaborate a proposal for their ef-fectiveness and to implement and evaluate is subsequently. The theoretical part is concentrated on defining marketing and its form in online environment. Further …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/qrwl3f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KONEČNÁ, Dominika. \textit{Využití cenových srovnávačů zboží ke zvýšení prodeje vybrané-ho internetového obchodu}. Online. Bakalárska práca. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/qrwl3f/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Internetový obchod pro spotřební zboží
David Mečíř -
Programový systém pro klasický i internetový obchod se sportovním zbožím
Jan Vondráček -
Podnikatelský záměr – internetový obchod s dárkovým zbožím
Aneta Raimundová -
Aplikace logistických přístupů pro internetový obchod se spotřebním zbožím: Modely distribuce zboží od dodavatelů ke konečným zákazníkům.
Jan Kožušník -
Analýza konkurence na trhu distribuce zboží objednaného přes internetový obchod a její využití pro Českou poštu, s.p.
Zdenka Priatková -
Online marketing a jeho využití pro vybraný elektronický obchod
Lucie Kubicová -
Zhodnocení online marketingových aktivit hudebního e-shopu Music-City
David Rymeš -
Propagace společnosti Hydropress s.r.o. s využitím informačních technologií
Jan Komprda