Komunikace ve školních podmínkách a její zvláštnosti – Bc. Lada PROCHÁZKOVÁ
Bc. Lada PROCHÁZKOVÁ
Bachelor's thesis
Komunikace ve školních podmínkách a její zvláštnosti
Communication in schools and its peculiarities
Abstract:
Obsahem práce je pedagogická komunikace, komunikativní schopnosti a dovednosti učitele. Práce se zabývá verbální a neverbální komunikací, sociální a pedagogickou interakcí, vztahem učitele a žáka, využitím pedagogické komunikace v řízení vyučovacího procesu a v jednotlivých vyučovacích metodách. Podává přehled o shodných i odlišných rysech sociální a pedagogické komunikace a o její důležitosti v procesu …moreAbstract:
Subject of this diploma work is pedagogic communication skills and teacher´s acquirements. The work is engaged in verbal and non-verbal communication, social and pedagogic interaction, terms between teacher and pupil, utilization of pedagogic communication in controlling teaching process and in separate teaching methods. It gives summary of consistent and dissimilar characteristics social and pedagogic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2006
Identifier:
2009
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2006
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PROCHÁZKOVÁ, Lada. Komunikace ve školních podmínkách a její zvláštnosti. Brno, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 24. 04. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Univerzitní institutPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Univerzitní institutBachelor programme / field:
Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Vývoj emočního uvědomění, adaptivní a neadaptivní strategie emoční regulace a emoční prožívání žáků základních a středních škol
Veronika SEDLECKÁ -
Postoj sociálních pracovníků orgánu sociálně právní ochrany dětí, pracovníků sociálně aktivizačních služeb a pedagogických pracovníků ke spolupráci s nízkoprahovými zařízeními pro děti a mládež
Iveta Štěpánková -
Přínosy a rizika případové konference. Názory účastníků případové konference na její přínosy a rizika pro dítě a jeho rodinu
Veronika Bolechová -
Gestové frazeologismy v ruském a českém jazyce: neverbální a verbální interakce
Kristýna TRNKOVÁ -
Interakce mezi matkou a novorozencem v závislosti na způsobu kojení podle modelu Barnardové
Ludmila VOBORNÁ -
Vztah mezi učitelem a žákem na 2. st. ZŠ a nižším stupni víceletého gymnázia z pohledu vnímání sebe samého a jejich vzájemné interakce
Kamila SRBOVÁ -
Neverbální komunikace v praxi
Daniel Sobotka -
Komparace živých vstupů ve zpravodajství komerční a veřejnoprávní televize z hlediska vztahu verbální a neverbální komunikace
Filip VAHALA