Komunikace ve školních podmínkách a její zvláštnosti – Bc. Lada PROCHÁZKOVÁ
Bc. Lada PROCHÁZKOVÁ
Bachelor's thesis
Komunikace ve školních podmínkách a její zvláštnosti
Communication in schools and its peculiarities
Anotácia:
Obsahem práce je pedagogická komunikace, komunikativní schopnosti a dovednosti učitele. Práce se zabývá verbální a neverbální komunikací, sociální a pedagogickou interakcí, vztahem učitele a žáka, využitím pedagogické komunikace v řízení vyučovacího procesu a v jednotlivých vyučovacích metodách. Podává přehled o shodných i odlišných rysech sociální a pedagogické komunikace a o její důležitosti v procesu …viacAbstract:
Subject of this diploma work is pedagogic communication skills and teacher´s acquirements. The work is engaged in verbal and non-verbal communication, social and pedagogic interaction, terms between teacher and pupil, utilization of pedagogic communication in controlling teaching process and in separate teaching methods. It gives summary of consistent and dissimilar characteristics social and pedagogic …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2006
Identifikátor:
2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PROCHÁZKOVÁ, Lada. Komunikace ve školních podmínkách a její zvláštnosti. Brno, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 24. 04. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Univerzitní institutPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Univerzitní institutBachelor programme / odbor:
Pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj emočního uvědomění, adaptivní a neadaptivní strategie emoční regulace a emoční prožívání žáků základních a středních škol
Veronika SEDLECKÁ -
Postoj sociálních pracovníků orgánu sociálně právní ochrany dětí, pracovníků sociálně aktivizačních služeb a pedagogických pracovníků ke spolupráci s nízkoprahovými zařízeními pro děti a mládež
Iveta Štěpánková -
Přínosy a rizika případové konference. Názory účastníků případové konference na její přínosy a rizika pro dítě a jeho rodinu
Veronika Bolechová -
Gestové frazeologismy v ruském a českém jazyce: neverbální a verbální interakce
Kristýna TRNKOVÁ -
Interakce mezi matkou a novorozencem v závislosti na způsobu kojení podle modelu Barnardové
Ludmila VOBORNÁ -
Vztah mezi učitelem a žákem na 2. st. ZŠ a nižším stupni víceletého gymnázia z pohledu vnímání sebe samého a jejich vzájemné interakce
Kamila SRBOVÁ -
Neverbální komunikace v praxi
Daniel Sobotka -
Komparace živých vstupů ve zpravodajství komerční a veřejnoprávní televize z hlediska vztahu verbální a neverbální komunikace
Filip VAHALA