Efektivnost firmy z pohledu marketingu – Ing. Galiya Kari, BBA
Ing. Galiya Kari, BBA
Diplomová práce
Efektivnost firmy z pohledu marketingu
Company effectiveness in terms of marketing
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou efektivnosti podniku z pohledu marketingu. Marketingové řízení patří mezi stěžejní podnikové činnosti a jeho vliv na hospodářskou stabilitu podniku nelze zpochybnit. Cílem diplomové práce je charakterizovat vliv marketingových činností na efektivnost firmy ve vybraném podniku a posoudit efektivnosti vybraného podniku z pohledu marketingu a stanovit návrhy a doporučení …víceAbstract:
This thesis addresses the issues of business effectiveness from the marketing point of view. Marketing management counts among crucial business activities and its influence on theeconomic stability of a company cannot be denied. The goal of this thesis is to characterize the influence of marketing activities on business effectiveness in a selected company as well as evaluate the effectiveness from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/egpsv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Eva Matoušková
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing research for new product launch
Aigerim Sultanalieva -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Technological Impact on Marketing Management
Ayub Mohammed