Metoda dobrého startu jako prevence deficitů dílčích funkcí – Bc. Eva Gregorová
Bc. Eva Gregorová
Diplomová práce
Metoda dobrého startu jako prevence deficitů dílčích funkcí
Good start method as a prevention of deficit of partial functions
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou Metody dobrého startu jako možné prevence deficitů dílčích funkcí. Teoretická část práce se věnuje vymezení předškolního období a deficitů dílčích funkcí, současně charakterizuje Metodu dobrého startu. Cílem výzkumné části je ověřit vliv metody na deficity dílčích funkcí u vybraného vzorku dětí předškolního věku a zhodnotit její působení na zjištěné deficity …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of Good start method as an possible prevention of deficit of partial functions. Theoretical part is dedicated to definition of preschool period and deficit of partial functions, concurrently describes the Good start method. The aim of research part is to verify the Good start method influence on deficit of partial functions at selected sample of preschool children …víceKlíčová slova
předškolní období školní zralost a připravenost odklad školní docházky dílčí funkce prevence deficitů dílčích funkcí specifické poruchy učení Metoda dobrého startu preschool period school maturity and readiness delay of school attendance partial functions prevention of deficit of partial functions specific learning disabilities Good start method
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d8mtt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Alena Sedláčková, DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Metoda prvopočátečního čtení Sfumato jako prevence deficitů dílčích funkcí
Monika MIŇOVSKÁ -
Prevence školní neúspěšnosti dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Karolina MATUSZYŃSKÁ -
Metodik prevence při pedagogicko-psychologické poradně a reflexe jeho zkušeností z koordinace a realizace primární prevence
Michaela ČEJKOVÁ -
Prevence specifických poruch učení u dětí předškolního věku
Julie Macková -
Prevence specifických poruch učení
Mariana KOVALOVÁ -
Školní zralost a připravenost potenciálně nadaného dítěte
Pavlína Rašíková -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy, školní zralost a připravenost
Martina Šenková -
Školní zralost a připravenost (diagnostika a intervence jako nástroje prevence školního neúspěchu)
Magdaléna ČÍŽKOVÁ