Vzdělávání žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami – Bc. Marcela Ondříšková
Bc. Marcela Ondříšková
Master's thesis
Vzdělávání žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami
Education of pupils with profound disabilities
Anotácia:
Diplomová práce,Vzdělávání žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami,se zabývá využitím metod v edukačním procesu u dětí s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami. Teoretická část vymezuje pojmy týkající se těžkého postižení, příčiny vzniku a jejich formy. Popisuje možnosti vzdělávání dítěte s těžkým postižením. Dotýká se základních metod a forem práce v rámci podpory …viacAbstract:
The thesis,Education of pupils with profound disabilities,deals with problems of using methods in educational process with individuals with profound disabilities. Theoretical part defines terms related to severe disability, causes and forms. Describes the educational opportunities of children with profound disabilities. Touches on basic methods and forms used in the child support. The practical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pchjq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2011
- Vedúci: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Cíle sociálních pracovníků při práci s lidmi se středně těžkým a těžkým mentálním postižením a jejich reflexe.
Dagmar SOLIMAN -
Rozvoj komunikačních schopností u dítěte se souběžným postižením více vadami
Klára Pažoutová -
Edukace jedinců se souběžným postižením více vadami ve školských zařízeních
Adéla Žáčková -
Aplikace totální komunikace v edukaci dětí se souběžným postižením více vadami
Věra Rýdlová -
Rozvoj grafomotoriky a jemné motoriky u předškolních dětí se souběžným postižením s více vadami
Irina Mećava -
Postoj odborníků k možnosti využití felinoterapie v zařízeních pro osoby s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami
Jana Pfeiferová -
Rozvoj žáků s těžkým mentálním postižením a se souběžným postižením více vadami prostřednictvím rozumové výchovy v základní škole speciální
Kateřina Fleischmannová