Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku – Ing. Alena Krýchová
Ing. Alena Krýchová
Bachelor's thesis
Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku
New Marketing Trends as a Tool of Increase in Competitiveness of Company
Abstract:
Tato bakalářská práce v teoretické části analyzuje nové směry v marketingové komunikaci. V aplikační části analyzuje specifický trh přírodní a bio kosmetiky na příkladu vybrané firmy, kterou je L´Oréal, ji analyzuje a v konkurenčním prostředí porovnání z hlediska využití nových marketingových směrů a jejich efektivnosti ve srovnání s "klasickou" marketingovou komunikací.Abstract:
This bachleor in theoretical part analyzes new trends in marketing communications. In the practical part analyzes the specific market of natural and organic cosmetics and the chosen one company, which is L'Oréal, it analyzes and compares the competitive environment in terms of the use of new marketing trends and their effectiveness in comparison with the "classical" marketing communications.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2014
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/h3udc/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Helena Cetlová
- Reader: Mgr. Eva Krumpholcová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRÝCHOVÁ, Alena. \textit{Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2014. Available from: https://theses.cz/id/qshrtm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Small and Medium Enterprises Management
Theses on a related topic
-
The Effectiveness of the Economic Diplomacy of the Netherlands. A Study at the Embassy in Slovenia
Froukje Zuidema -
Pretty in the Pandemic: How Covid-19 changed Online Purchasing Behavior for Decorative Cosmetics in Gen Z females
Nadja Montereale -
Návrh marketingové strategie uvedení nové značky přírodní kosmetiky na trh
Silvie Hynčicová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu přírodní kosmetiky
Anna Oravcová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu přírodní kosmetiky
Kristýna Jančáková -
Nákupní chování českých spotřebitelů na trhu přírodní kosmetiky
Dominika Praunspergrová -
Potenciál přírodní kosmetiky na indonéském trhu
Nikola ŠURÁNKOVÁ -
Řízení obchodní taktiky při vstupu nového produktu na trh
Nikola Bravencová