Ing. Alena Krýchová

Bachelor's thesis

Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku

New Marketing Trends as a Tool of Increase in Competitiveness of Company
Abstract:
Tato bakalářská práce v teoretické části analyzuje nové směry v marketingové komunikaci. V aplikační části analyzuje specifický trh přírodní a bio kosmetiky na příkladu vybrané firmy, kterou je L´Oréal, ji analyzuje a v konkurenčním prostředí porovnání z hlediska využití nových marketingových směrů a jejich efektivnosti ve srovnání s "klasickou" marketingovou komunikací.
Abstract:
This bachleor in theoretical part analyzes new trends in marketing communications. In the practical part analyzes the specific market of natural and organic cosmetics and the chosen one company, which is L'Oréal, it analyzes and compares the competitive environment in terms of the use of new marketing trends and their effectiveness in comparison with the "classical" marketing communications.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Helena Cetlová
  • Reader: Mgr. Eva Krumpholcová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS