Výtvarný projev jako nástroj k poznání dětí a mládeže s poruchou chování – Mgr. et Mgr. BcA. Marie Bajnarová, Ph.D.
Mgr. et Mgr. BcA. Marie Bajnarová, Ph.D.
Disertační práce
Výtvarný projev jako nástroj k poznání dětí a mládeže s poruchou chování
Art Expression as a Tool for Understanding Children and Youth with Conduct Disorders
Anotace:
Disertační práce s názvem Výtvarný projev jako nástroj k poznání dětí a mládeže s poruchou chování je rozdělena na teoretickou a výzkumnou část. První část práce zahrnuje pojmy spojené s problémovým chováním dětí a mladistvých, dále teoretické informace související s výtvarnou tvorbou, kresebným projevem, symboly v artefaktu a arteterapii. Obsahem druhé části disertační práce je smíšený výzkum, jehožAbstract:
Dissertation thesis entitled Art Expression as a Tool for Understanding Children and Youth with Conduct Disorders is divided into the theoretical and research part. The first part of the thesis includes concepts related to the problematic behaviour in children and adolescents, theoretical information related to art creation, drawing expression, artefact symbols and art-therapy. The content of the second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 2. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q34md/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 3. 2018
- Vedoucí: doc. PaedDr. Hana Stehlíková Babyrádová, Ph.D.
- Oponent: prof. PaedDr. Radek Horáček, Ph.D., doc. Mgr. Petra Šobáňová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Výtvarná výchova
Práce na příbuzné téma
-
Sociální práce s rodinami s dětmi s nařízenou ústavní výchovou
Kamila Wunderlich -
Životní dráhy dětí s mentálním postižením s nařízenou ústavní výchovou
Jana Schreierová -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Analýza intervence u dětí s rizikem poruch chování s nařízenou ústavní a ochrannou výchovou
Radka Lišková -
Intervence u dětí s poruchou chování s nařízenou ústavní a ochrannou výchovou.
Kamila SVOBODOVÁ -
Přechod osob s mentálním postižením s nařízenou ústavní výchovou do chráněného bydlení
Michaela Stejskalová -
Rodina s dítětem s nařízenou ústavní výchovou
Zdenka Hlaváčková -
Pohled na mateřství očima mladých matek s nařízenou ústavní výchovou
Iveta Velevová