Marketingová komunikace na sociálních sítích a její využití u virtuálních operátorů – Tomáš Kouklík
Tomáš Kouklík
Bakalářská práce
Marketingová komunikace na sociálních sítích a její využití u virtuálních operátorů
Marketing communication on social networks and its use for virtual operators
Anotace:
Cílem práce je analýza marketingové komunikace na sociálních sítích u vybraných virtuálních operátorů a následné doporučení změn v marketingové komunikaci, které povedou k zefektivnění marketingových aktivit na sociálních sítích. Teoretická část je zaměřena na problematiku internetového marketingu s důrazem na specifika marketingu na sociálních sítích. Hlavní pozornost je věnována především síti Facebook …víceAbstract:
The aim of the thesis is to analyze the marketing communication on social networks of selected virtual operators and the subsequent recommendation of changes in marketing communication that will lead to more effective marketing activities on social networks. The theoretical part is focused on the issue of internet marketing with an emphasis on the specifics of marketing on social networks. Main attention …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77577
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: Daniela Kolouchová
- Oponent: Filip Truhlář
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77577
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Mobile virtual network operator as a new type of a telecommunication services provider
Marek Štěpán -
Srovnání marketingového mixu mobilního a virtuálního operátora
Karolína Kuchařová -
Marketingový plán pro virtuálního operátora
Jan Benýšek -
Analýza trhu mobilních virtuálních operátorů v České republice
Jana Březinová -
VÝVOJ TRHU TELEKOMUNIKACÍ V ČR – MOŽNOSTI OVLIVNĚNÍ LIBERALIZACE TRHU VSTUPEM MOBILNÍHO VIRTUÁLNÍHO OPERÁTORA
Erika Horecká -
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova