Tomáš Kouklík

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace na sociálních sítích a její využití u virtuálních operátorů

Marketing communication on social networks and its use for virtual operators
Abstract:
Cílem práce je analýza marketingové komunikace na sociálních sítích u vybraných virtuálních operátorů a následné doporučení změn v marketingové komunikaci, které povedou k zefektivnění marketingových aktivit na sociálních sítích. Teoretická část je zaměřena na problematiku internetového marketingu s důrazem na specifika marketingu na sociálních sítích. Hlavní pozornost je věnována především síti Facebook …more
Abstract:
The aim of the thesis is to analyze the marketing communication on social networks of selected virtual operators and the subsequent recommendation of changes in marketing communication that will lead to more effective marketing activities on social networks. The theoretical part is focused on the issue of internet marketing with an emphasis on the specifics of marketing on social networks. Main attention …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 3. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2019
  • Supervisor: Daniela Kolouchová
  • Reader: Filip Truhlář

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77577