Internetový obchod a propagační materiály pro občanské sdružení V růžovém sadu – Bc. Michal Weigel
Bc. Michal Weigel
Diplomová práce
Internetový obchod a propagační materiály pro občanské sdružení V růžovém sadu
Online store and promotional materials for the Civic Association V růžovém sadu
Anotace:
Diplomová práce představuje nové možnosti prezentace výrobků neziskového občanského sdružení V růžovém sadu, které v Brně-Ořechově provozuje dílnu pro osoby s mentálním handicapem. Práce je tvořena částí teoretickou a praktickou, přičemž část praktickou tvoří konkrétní nástroje a prostředky pro zdokonalení kvality prezentace a především pak následné zvýšení prodejů výrobků této neziskové organizace …víceAbstract:
The diploma thesis brings new possibilities to present products of the Civic Association V růžovém sadu which is providing job opportunities for people with mental disabilities in Brno-Ořechov. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The second one consists of specific tools and resources which may improve the quality of the presentation as well as increase the sales potential …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pj7ok/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedoucí: doc. Mgr.A. Pavel Noga, ArtD.
- Oponent: MgA. Eva Havelková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Výtvarná výchova
Práce na příbuzné téma
-
Communication strategies in promotional texts for charities and non-profit organizations
Zuzana DROZDOVÁ -
Vizuální styl organizace ESN UP Olomouc
Veronika MARČÍKOVÁ -
Internet jako nástroj marketingové komunikace neziskových organizací
Lucie Polášková -
Fundraising občanského sdružení Zdravotní klaun na internetu
Michal ŠICHTANC -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka