Teorie a praxe dětského výtvarného projevu – Bc. Barbora Hošková
Bc. Barbora Hošková
Diplomová práce
Teorie a praxe dětského výtvarného projevu
Theory and Practice of Children's Artistic Expression
Anotace:
Magisterská diplomová práce s názvem „Teorie a praxe dětského výtvarného projevu, pojednává o dětském výtvarném projevu v závislosti na teoretickém vedení pedagoga. Práce má dvě části. První předkládá fáze spontánního dětského projevu a zároveň upozorňuje, že důležitou roli ve výtvarném projevu hraje pedagog a jeho přístup. Ve druhé části, jsou tyto poznatky aplikovány na konkrétní příklady. Práci …víceAbstract:
The topic of the graduation theses entitled "Theory and practice of children's artistic expression, discusses the children's creative expression, depending on the theoretical supervision and guidance of teachers. The work has two parts. The first shows that spontaneous artistic expression and talent are important. The work also highlights the importance of the role of educator and his/her approach …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hp6eq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Jan Špaček
- Oponent: PhDr. Petr Kalina, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství estetické výchovy pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Přirozený a spontánní výtvarný projev dospívajících
Kamila Gojná -
Výtvarný projev v běžné mateřské škole a alternativní škole.
Vlasta POLANSKÁ -
PROFESIONÁLNÍ VZORY A VÝTVARNÝ PROJEV STUDUJÍCÍCH STŘEDNÍ ŠKOLY
Johana ČERNÁ -
Spontánní projevy dětí předškolního věku při pobytu venku jako východisko výtvarných činností
Eliška Zubíčková -
Využití spontánního výtvarného projevu v rámci činností řízených u dětí mladšího školního věku
Eliška SEDLMAJEROVÁ -
Osobnost pedagoga na střední odborné škole a jeho vliv na žáky
Věra Kuchařová -
Osobnost učitele dospělých
Dagmar Vechterová -
Osobnost učitele a syndrom vyhoření v jeho povolání
Petr Šebela