Marketingová komunikace plaveckého bazénu Sportareál v České Lípě – Tereza HADRÁVKOVÁ
Tereza HADRÁVKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová komunikace plaveckého bazénu Sportareál v České Lípě
Marketing communication of swimming pool Sportareál in Česká Lípa
Anotace:
Plavecký bazén Sportareál si veškerý marketing vytváří svépomocí bez odborných znalostí a zkušeností. Většinu svých nástrojů pro komunikaci organizace využívá kvůli nízkým nákladům, ačkoli netuší, na jaký typ zákazníka mají pozitivní vliv. Cílem bakalářské práce je zjistit, jak současní zákazníci vnímají komunikační nástroje plaveckého bazénu Sportareál v České Lípě a navrhnout úpravu komunikační politiky …víceAbstract:
Swimming pool Sportareal creates all marketing by yourself without professional knowledge and experiaence. Organization use most of the communication tools due to low cost, although the do not know if tools have positive or negavive impact on certain type of customer. The aim of the bachelor thesis is to find out how current customers perceive communication tools of swimming pool Sportarel in Česká …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2019
- Vedoucí: Ing. Lucie Povolná
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HADRÁVKOVÁ, Tereza. \textit{Marketingová komunikace plaveckého bazénu Sportareál v České Lípě}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/qsyn94/.
Jak správně citovat práci
HADRÁVKOVÁ, Tereza. Marketingová komunikace plaveckého bazénu Sportareál v České Lípě. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Analýza a návrh na zlepšení marketingové komunikace organizace Domov Vesna, příspěvková organizace.
Jan Nesrsta -
Marketingová komunikace Městského muzea a galerie Břeclav
Leona Nagy -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Zoo Brno
Dalibor Antonín -
Marketingová komunikace Muzea hl. města Prahy se zaměřením na výstavu Praha hoří
Andrea Jandová -
Online marketingová komunikace příspěvkové organizace Vysočina Tourism
Veronika Hanzálková -
Projekt marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci
Lukáš Nosek -
Analýza marketingové komunikace příspěvkové organizace ZOO Zlín
Lucie Hajdová