Marketingová komunikace plaveckého bazénu Sportareál v České Lípě – Tereza HADRÁVKOVÁ
Tereza HADRÁVKOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace plaveckého bazénu Sportareál v České Lípě
Marketing communication of swimming pool Sportareál in Česká Lípa
Abstract:
Plavecký bazén Sportareál si veškerý marketing vytváří svépomocí bez odborných znalostí a zkušeností. Většinu svých nástrojů pro komunikaci organizace využívá kvůli nízkým nákladům, ačkoli netuší, na jaký typ zákazníka mají pozitivní vliv. Cílem bakalářské práce je zjistit, jak současní zákazníci vnímají komunikační nástroje plaveckého bazénu Sportareál v České Lípě a navrhnout úpravu komunikační politiky …moreAbstract:
Swimming pool Sportareal creates all marketing by yourself without professional knowledge and experiaence. Organization use most of the communication tools due to low cost, although the do not know if tools have positive or negavive impact on certain type of customer. The aim of the bachelor thesis is to find out how current customers perceive communication tools of swimming pool Sportarel in Česká …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2019
- Supervisor: Ing. Lucie Povolná
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HADRÁVKOVÁ, Tereza. \textit{Marketingová komunikace plaveckého bazénu Sportareál v České Lípě}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2018. Available from: https://theses.cz/id/qsyn94/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HADRÁVKOVÁ, Tereza. Marketingová komunikace plaveckého bazénu Sportareál v České Lípě. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Analýza a návrh na zlepšení marketingové komunikace organizace Domov Vesna, příspěvková organizace.
Jan Nesrsta -
Marketingová komunikace Městského muzea a galerie Břeclav
Leona Nagy -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Zoo Brno
Dalibor Antonín -
Marketingová komunikace Muzea hl. města Prahy se zaměřením na výstavu Praha hoří
Andrea Jandová -
Online marketingová komunikace příspěvkové organizace Vysočina Tourism
Veronika Hanzálková -
Projekt marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci
Lukáš Nosek -
Analýza marketingové komunikace příspěvkové organizace ZOO Zlín
Lucie Hajdová