Paula Horníková

Bakalářská práce

Marketing maloobchodu v COOP Jednota Krupina, s.d.

Marketing maloobchodu v COOP Jednota Krupina, s.d.
Anotace:
Bakalářská práce se zaobírá marketingem maloobchodu v spotřebním družstvu COOP Jednota Krupina na Slovensku. Na základě teoretických znalostí je přiblížených 7 složek marketingového mixu, a to produkt, cena, místo, reklama, zaměstnanci, procesy a vybavení prodejny. Cílem práce je analýza marketingového mixu ve vybraném podniku. Praktická část bakalářské práce obsahuje zpracování dotazníkového výzkumu …více
Abstract:
The bachelor thesis covers retail marketing of COOP Jednota Krupina, Consumer Cooperative in Slovakia. First part describes the most important characteristics of chosen company. Second part discuss in detail marketing mix (product, price, place, promotion, people, proces, physical evidence). Third, final part proceeds with the analysis of results of the questionary research performed in stores of COOP …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingom maloobchodu v spotrebnom družstve COOP Jednota Krupina na Slovensku. Na základe teoretických vedomostí je priblížených 7 zložiek marketingu, a to produkt, cena, miesto, reklama, zamestnanci, procesy a vybavenie predajne. Cieľom práce je analýza marketingového mixu vybraného podniku. Praktická časť bakalárskej práce obsahuje spracovanie dotazníkového výskumu so …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
  • Vedoucí: Petr Cimler
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57314

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod