Bankový marketing na príklade vybranej komerčnej banky – Ing. Zuzana Kubincová
Ing. Zuzana Kubincová
Bachelor's thesis
Bankový marketing na príklade vybranej komerčnej banky
Bank marketing of a chosen commercial bank
Abstract:
The main objective of thesis is to analyze the issue and the concept of bank marketing of the chosen commercial bank. First part is dedicated to characteristic of a Banking system in Slovak Republic. Content of second chapter is a presentation of marketing development and specific features of bank marketing. Third chapter characterizes tools of banking marketing mix and describes in detail all “7P …viacAbstract:
Hlavným cieľom bakalárskej práce je vymedzenie problematiky a analýzu bankového marketingu na príklade vybranej komerčnej banky. Prvá časť je venovaná charakteristike bankového systému v Slovenskej republike. Obsahom druhej kapitoly je prezentácia vývoja marketingu a špecifických vlastností bankového marketingu. Tretia kapitola charakterizuje nástroje bankového marketingového mixu a podrobne opisuje …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.bivs.cz/th/j1ke6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
- Vedúci: doc. Ing. Jaroslav Belás, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUBINCOVÁ, Zuzana. \textit{Bankový marketing na príklade vybranej komerčnej banky} [online].
Praha, 2012 [cit. 2021-01-22]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/qt0eaj/>.
Bakalárska práca.
AMBIS vysoká škola, a.s., Banking Institute/College of Banking SK.
Vedoucí práce doc. Ing. Jaroslav Belás, PhD..
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKBachelor programme / odbor:
Banking / Banking Management
Práce na příbuzné téma
-
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Vplyv ekonomickej krízy na trh úverov na Slovensku
Mária Brnáková -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
A Marketing Mix of a Selected Company
Daniela Drábková -
Porovnání poskytování osobních úvěrů Komerční bankou, a. s. a Beneficial Finance, a. s.
Šárka Černá -
Archivace a digitalizace administrativních a personálních procesů na Středním odborném učilišti ŠKODA AUTO a.s.
Ondřej Havlík