Veronika Vacková

Master's thesis

Význam positioningu značky s aplikací na Google

The importance of brand positioning with the application on Google
Abstract:
První kapitola práce tvoří teoretický základ pro následující, prakticky zaměřené kapitoly. Pojednává o značce a jejímu významu v marketingu, je zde vymezena identita a image značky, povědomí o značce, metody stanovení její hodnoty a strategie positioningu. Další dvě části práce jsou zaměřeny prakticky přímo na značku Google. Ve druhé kapitole je představena společnost Google a následně jsou analyzovány …more
Abstract:
The first chapter of the diploma thesis is a theoretical background for the following, practically oriented chapters. It discusses a brand and its importance in marketing, and also deals with brand identity, image, brand awareness, methods of determining brand value and positioning strategies. The other two parts of thesis are practical and focus directly at the brand Google. The second chapter introduces …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 1. 2012
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Michaela Součková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29249

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod