Význam positioningu značky s aplikací na Google – Veronika Vacková
Veronika Vacková
Master's thesis
Význam positioningu značky s aplikací na Google
The importance of brand positioning with the application on Google
Abstract:
První kapitola práce tvoří teoretický základ pro následující, prakticky zaměřené kapitoly. Pojednává o značce a jejímu významu v marketingu, je zde vymezena identita a image značky, povědomí o značce, metody stanovení její hodnoty a strategie positioningu. Další dvě části práce jsou zaměřeny prakticky přímo na značku Google. Ve druhé kapitole je představena společnost Google a následně jsou analyzovány …moreAbstract:
The first chapter of the diploma thesis is a theoretical background for the following, practically oriented chapters. It discusses a brand and its importance in marketing, and also deals with brand identity, image, brand awareness, methods of determining brand value and positioning strategies. The other two parts of thesis are practical and focus directly at the brand Google. The second chapter introduces …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29249
Thesis defence
- Date of defence: 16. 1. 2012
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Michaela Součková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29249
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Brand positioning značky Jacobs
Linda Spanilá -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Designing Brand Positioning
David Klodner -
Positioning značky Garden Gourmet
Barbora Valášková -
Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky
Šimon BROŽ -
Škoda Auto Brand Positioning in Strategic Markets
Anna Voronina -
Positioning vybrané značky na českém trhu
Lea Bartáková -
Positioning značky Kofola
Andrea Klimentová