Marketingová strategie elektronického obchodu s parfémy – Ela Pokorná
Ela Pokorná
Master's thesis
Marketingová strategie elektronického obchodu s parfémy
Marketing Strategy of Fragrance Online Shop
Abstract:
Práce si klade za cíl zhodnotit fungování a marketingovou strategii předchozího elektronického obchodu s parfémy provozovaném společností VEDICI, s.r.o. a na základě provedených analýz navrhnout marketingovou strategii pro nově zakládaný elektronický obchod v tomto oboru. Návrh se opírá o komplexní teoretický přehled se zaměřením na strategický a online marketing, dále o situační analýzu vnějšího prostředí …moreAbstract:
The aim of this thesis is operation and marketing strategy evaluation of previous fragrance online shop run by VEDICI, s.r.o. and to propose a marketing strategy for a new planned electronic shop within this business line based on analyses done. This proposal is built on comprehensive theoretical overview in terms of strategic and online marketing, as well as external and internal situational analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 11. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31137
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2012
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Jan Svátek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31137
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingová strategie firmy v oblasti služeb
Elena Buravtceva -
Audit marketingové strategie
Markéta Váňová -
Návrh marketingové strategie
Marcela Brustmanová -
Vytvoření komplexní marketingové strategie začínající firmy
Marek Fryček -
Marketingová strategie brněnského podzemí
Jana Zámoravcová -
Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B
Lukáš Löffelmann -
Návrh marketingové strategie nově vznikajícího centra životního stylu východní filosofie
Kateřina Kratochvílová