Marketing módnych značiek so zameraním na značku Zara – Jana Droščáková
Jana Droščáková
Master's thesis
Marketing módnych značiek so zameraním na značku Zara
Marketing módních značek se zaměřením na značku ZARA
Abstract:
Diplomová práce pojednává o specifikách módního průmyslu a marketingu oděvních značek, přičemž svou pozornost soustřeďuje zejména na španělskou značku Zara. Účelem práce je nabídnout čtenáři přehled marketingových metod a nástrojů, které využívají módní značky k oslovování, získávání a udržování svých zákazníků a specifikovat, jaké konkrétní formy marketingové komunikace využívá světově úspěšná Zara …moreAbstract:
The diploma thesis concerns with the specifics of fashion industry and marketing of fashion brands, with a closer focus and attention on a Spanish clothing brand Zara.The purpose of this work is to offer the reader an overview of marketing methods and tools used by fashion brands to reach, get and keep customers and to specify the actual forms of marketing communication used by the renowned Zara. The …moreAbstract:
Diplomová práca pojednáva o špecifikách módneho priemyslu a marketingu odevných značiek, pričom svoju pozornosť sústreďuje najmä na španielsku značku Zara. Účelom práce je ponúknuť čitateľovi prehľad marketingových metód a nástrojov, ktoré využívajú módne značky k oslovovaniu, získavaniu a udržovaniu svojich zákazníkov a špecifikovať, aké konkrétne formy marketingovej komunikácie využíva svetovo úspešná …moreKeywords
reklama fast fashion Zara marketingová komunikace marketingový mix marketing hloubkový rozhovor výzkumní komunita vizuální merchandising oděvní značka módní značka móda
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 10. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41157
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2014
- Supervisor: Radek Tahal
- Reader: Otakar Mráz
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41157
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Dominika Kultanová -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Digitálna marketingová komunikácia vybraného podniku
Budinská Budinská -
Marketingová komunikácia trvalo udržateľného cestovného ruchu na Liptove
Martina Majchútová -
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Martina Mičianová -
Marketingová komunikácia firmy Bezpa Consult
Marta Najdeková