Mgr. Radek JEŽDÍK

Bakalářská práce

Efektivní propagace na internetu

Effective Internet Advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou efektivního marketingu na internetu. Vnímaní marketingu se s rozvojem informačních technologií muselo přizpůsobit. Vedle klasických nástrojů se začal využívat také internet. Internetový marketing zahrnuje skupinu marketingových nástrojů používaných na internetu. Hlavním marketingovým nástrojem je internetová reklama, Public relations, podpora prodeje, přímý …více
Abstract:
This bachelor{\crq}s thesis is focused on an analysis of the effective marketing on the internet. Marketing and its perception has changed with a rapid development of information technology. As as result of these changes the Internet has started to be a new marketing and promotion tool. Internet marketing consists of a group of marketing instruments used on the internet. A major marketing instrument …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor: 4857

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2007
  • Vedoucí: PhDr. Zdeněk Křížek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JEŽDÍK, Radek. Efektivní propagace na internetu. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.