Mgr. Radek JEŽDÍK

Bachelor's thesis

Efektivní propagace na internetu

Effective Internet Advertising
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou efektivního marketingu na internetu. Vnímaní marketingu se s rozvojem informačních technologií muselo přizpůsobit. Vedle klasických nástrojů se začal využívat také internet. Internetový marketing zahrnuje skupinu marketingových nástrojů používaných na internetu. Hlavním marketingovým nástrojem je internetová reklama, Public relations, podpora prodeje, přímý …more
Abstract:
This bachelor{\crq}s thesis is focused on an analysis of the effective marketing on the internet. Marketing and its perception has changed with a rapid development of information technology. As as result of these changes the Internet has started to be a new marketing and promotion tool. Internet marketing consists of a group of marketing instruments used on the internet. A major marketing instrument …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2007
Identifier: 4857

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2007

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JEŽDÍK, Radek. Efektivní propagace na internetu. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.