Efektivní propagace na internetu – Mgr. Radek JEŽDÍK
Mgr. Radek JEŽDÍK
Bachelor's thesis
Efektivní propagace na internetu
Effective Internet Advertising
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou efektivního marketingu na internetu. Vnímaní marketingu se s rozvojem informačních technologií muselo přizpůsobit. Vedle klasických nástrojů se začal využívat také internet. Internetový marketing zahrnuje skupinu marketingových nástrojů používaných na internetu. Hlavním marketingovým nástrojem je internetová reklama, Public relations, podpora prodeje, přímý …viacAbstract:
This bachelor{\crq}s thesis is focused on an analysis of the effective marketing on the internet. Marketing and its perception has changed with a rapid development of information technology. As as result of these changes the Internet has started to be a new marketing and promotion tool. Internet marketing consists of a group of marketing instruments used on the internet. A major marketing instrument …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor:
4857
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JEŽDÍK, Radek. Efektivní propagace na internetu. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání strategií marketingu a propagace hotelových restaurací ve vybraných destinacích
Natálie Kosíková -
Marketingová strategie Valašského muzea v přírodě v době pandemie
Milan Sedláček -
Analýza marketingové strategie The Sims a paratextů hry
Lucie Holanová -
Využití nástrojů propagace pro tvorbu marketingové strategie malého pivovaru
Martin NOVÁK -
Marketingová strategie a propagace hudebních umělců prostřednictvím internetu
Dobrin Dantchov Mitchev -
Návrh marketingové strategie ve společnosti ForActiv s.r.o.
Tom Trepeš -
Předpoklady marketingové strategie turistické oblasti Chrudimsko - Hlinecko
Daniel Vodák -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka