Blog jako nástroj marketingové komunikace značky Converse – Lucie Holíková, DiS.
Lucie Holíková, DiS.
Bachelor's thesis
Blog jako nástroj marketingové komunikace značky Converse
Blog as a Tool of Marketing Communication of Converse Brand
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o aktuálním stavu využívání blogu jako nástroje marke-tingové komunikace značky Converse i s výhledem do budoucna. Práce mapuje teoretický základ a definiční vymezení základních pojmů jako je blog, módní bloger a značka. Teo-retické poznatky jsou poté přeneseny do praxe za pomoci vlastní analýzy vybraných módních blogů s cílem určit, který z nich dosahuje vyšších kvalit …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the actual state of blogging as a communications marke-ting tool for the Converse brand today and also in the future. It summarises theoretical basis and definitions about blogs, fashion bloggers and the Converse brand. Theoretical knowledge is transformed into practice by using an own analysis of chosen fashion blogs. The aim of the practice is to determine which of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Milan Banyar, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLÍKOVÁ, Lucie. \textit{Blog jako nástroj marketingové komunikace značky Converse}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2018. Available from: https://theses.cz/id/qthkf3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Holíková, Lucie. Blog jako nástroj marketingové komunikace značky Converse. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Módny blog ako marketingový nástroj
Patrícia Tothová -
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
Adéla Kopelová