Lucie Holíková, DiS.

Bachelor's thesis

Blog jako nástroj marketingové komunikace značky Converse

Blog as a Tool of Marketing Communication of Converse Brand
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o aktuálním stavu využívání blogu jako nástroje marke-tingové komunikace značky Converse i s výhledem do budoucna. Práce mapuje teoretický základ a definiční vymezení základních pojmů jako je blog, módní bloger a značka. Teo-retické poznatky jsou poté přeneseny do praxe za pomoci vlastní analýzy vybraných módních blogů s cílem určit, který z nich dosahuje vyšších kvalit …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the actual state of blogging as a communications marke-ting tool for the Converse brand today and also in the future. It summarises theoretical basis and definitions about blogs, fashion bloggers and the Converse brand. Theoretical knowledge is transformed into practice by using an own analysis of chosen fashion blogs. The aim of the practice is to determine which of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Milan Banyar, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Holíková, Lucie. Blog jako nástroj marketingové komunikace značky Converse. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe