Návrh věrnostního programu pro filharmonii – Zdeněk Polách
Zdeněk Polách
Diplomová práce
Návrh věrnostního programu pro filharmonii
Loyalty Programme Design for the Philharmonic Orchestra
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce bylo navrhnout věrnostní program, který by pozvedl spokojenost zákazníků a motivoval je ke zvýšení frekvence návštěv. Současně byl na přání managementu stanoven i vedlejší cíl ve formě zjištění základních údajů o návštěvnících. Tyto základní údaje zahrnovaly frekvenci návštěv, využívání informačních kanálů, preference termínů a časů koncertů atd. Výsledkem diplomové práce …víceAbstract:
The main objective of this thesis was to design a loyality program that would make customer satisfaction and motivate them to increase the frequency of visits. At the same time a secondary objective in the form of finding basic information about visits was defined. These basic data included frequency of visits, information channels, dates and time preference of concerts etc. The result of this thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/106961
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2015
- Vedoucí: Petra Krbová
- Oponent: Lukáš Klapil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Probabilistic tool for word segmentation to grammar-based units
Josef Plch -
CUSTOMER SERVICE QUALITY, CUSTOMER RETENTION AND SWITCH INTENTIONS: A GHANAIAN RETAIL BANK'S CUSTOMERS VOICE.
Justice Banahene