Porovnání klasického uživatelského testování WWW stránek a testování oční kamerou – Bc. Tereza FORMÁNKOVÁ
Bc. Tereza FORMÁNKOVÁ
Diplomová práce
Porovnání klasického uživatelského testování WWW stránek a testování oční kamerou
Eye tracking testing in comparison to classic user testing of websites
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na porovnání metody klasického uživatelského testování a metody eye trackingu při hodnocení webových stránek. Teoretická část práce přináší nejprve úvod do marketingového výzkumu se zaměřením na spotřebitele a posléze se věnuje zejména technikám hodnocení webových stránek. Empirická část práce je zpracována ve formě výzkumné zprávy a komplexně popisuje realizovaný průzkum …víceAbstract:
This master thesis is focused on the comparison of two specific methods used for the evaluation of web sites: classic user testing and eye tracking. The theoretical part provides the introduction to marketing research with the focus on social research, and then presents the overview of some techniques used for the evaluation of web sites. The practical part is presented in the form of a research report …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FORMÁNKOVÁ, Tereza. Porovnání klasického uživatelského testování WWW stránek a testování oční kamerou. Plzeň, 2016. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání klasického uživatelského testování www stránek a testování oční kamerou
Kristýna BECHOVÁ -
Uživatelská testování vyhledávacích nástrojů pro prostorová data
Nikola Koktavá -
Eye-trackingová studie – porovnání rezervačních portálů
Markéta Novotná -
Porovnání metod určení subjektivní korekce u astigmatického oka, praktické ověření výhod zamlžovací metody a Jacksonových zkřížených cylindrů
David Severa -
Analýza vizuální pozornosti řidičů pomocí metody eye-trackingu
Kristýna HONZÍČKOVÁ -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Aneta Hudcová -
Čtení grafů ve fyzice s využitím technologie Eye-tracking
Jakub HUBÁČEK -
Eye tracking ve vztahu ke vzdělávání
Nikola MUNDOKOVÁ