Možnosti podpory mateřského jazyka u dětí s OMJ – Bc. Karla Červená
Bc. Karla Červená
Bakalářská práce
Možnosti podpory mateřského jazyka u dětí s OMJ
L1 Support in Children-foreigners
Anotace:
Podpora mateřského jazyka u dětí s odlišným mateřským jazykem je v mnoha zemích opomíjena, nejčastěji je nahrazena výukou druhého jazyka, který je jako zprostředkovací jazyk nutný pro výuku. Cílem bakalářské diplomové práce je analyzovat možnosti podpory mateřského jazyka u dětí s odlišným mateřským jazykem a podat o nich ucelený přehled a zároveň zmapovat přístup vyučujících k možné podpoře mateřského …víceAbstract:
The support of the mother tongue for children with a different mother tongue is neglected in many countries, most often being replaced by the teaching of a second language, which is necessary as a mediating language for teaching. The aim of the bachelor's thesis is to analyze the possibilities of mother tongue support for children with different mother tongue and to give a comprehensive overview of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nuh4u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Linda Doleží, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Monika Klučková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Český jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
The Use of Mother Tongue in EFL Classes
Ludmila Baláková -
PODPORA MATEŘSKÉHO JAZYKA V MULTIKULTURNÍ SPOLEČNOSTI ABU DHABÍ Z POHLEDU RODIČE A MATEŘSKÉ ŠKOLY
Anna DRABOVÁ -
Specifika trajektorie očních pohybů posuzovaná metodikou TETRECOM s uplatněním technologie eye tracking při čtení tiskacích písmen u dětí s vývojovou dysfázií a u dětí s typickým jazykovým vývojem
Aneta ZAVADILOVÁ -
Komparace kresby lidské postavy u dětí s LMP a u dětí s mimořádným nadáním
Martina Kýrová -
Rozdíly mezi vztahy fonologického povědomí a psaným projevem u dětí s typickým vývojem psaní a s dysgrafií
Pavla Suchomelová -
Komunikační dovednost u dětí s PAS v předškolním věku v porovnání s dětmi s typickým vývojem
Sabina MALACHOVÁ -
Vyrovnávání se se zátěží u osobních asistentů pracujících s dětmi s PAS
Johanka Laudová -
Vliv spánkových epileptiformních výbojů v EEG na výskyt jádrových příznaků ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u dětí s benigní epilepsií s centrotemporálními hroty
Pavlína Danhofer