Statistika návštěvnosti hotelu Olympic Palace – Bc. Angelika Orosová
Bc. Angelika Orosová
Bakalářská práce
Statistika návštěvnosti hotelu Olympic Palace
Attendance statistics of hotel Olympic Palace
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na lázeňský hotel Olympic Palace a jeho návštěvnost. Práce je rozdělena do tří částí – teoretické, analytické a návrhové. V první části se práce věnuje samotnému popisu hotelu Olympic Palace. Popisuje lázeňské město Karlovy Vary, kde se hotel nachází, věnuje se charakteristice samotného hotelu Olympic Palace a jeho propagaci. V druhé části se práce zabývá obsazeností hotelu …víceAbstract:
The final paper focuses on the Olympic Palace spa hotel and its attendance. The work is divided into two parts - theoretical and practical. In the first part, the work deals with the description of the Olympic Palace hotel. It describes the spa town Karlovy Vary, where the hotel is located, deals with the characteristics of the Olympic Palace hotel itself and its promotion. The second part deals with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/cc5vh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2021
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa
- Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OROSOVÁ, Angelika. \textit{Statistika návštěvnosti hotelu Olympic Palace}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/qu7rw6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Cestovní ruch (studium po VOŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Vliv pandemie COVID-19 na české lázeňství v Královéhradeckém kraji
Radka Linková -
The impact of natural disaster on hotel marketing, with focus on digital marketing
Kateřina Hrubá -
Content media in hotel marketing
Asiya Khalitova -
Reputation management in hotel marketing
Ekaterina Semina -
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti v hotelu Hilton Prague
Anna Oliinyk -
Social media in hotel marketing
Barbara Šinályová -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova -
Marketing hotelových řetězců - Hotel Golden Key
Anna Smrčková