Faktory podněcující a tlumící zakládání a rozvoj malého a středního podniku – Bc. Lucie Šmehlíková
Bc. Lucie Šmehlíková
Diplomová práce
Faktory podněcující a tlumící zakládání a rozvoj malého a středního podniku
Factors stimulating and diming the foundation and development of the small and middle enterprises
Anotace:
Předmětem diplomové práce jsou podnikatelské prostředí České republiky a faktory závislé na osobě podnikatele.V teoretické části je zpracován teoretický koncept problematiky zakládání a rozvoje malého a středního podniku. V praktické části jsou analyzovány aktuální faktory ovlivňující malé a střední podniky v České republice a vytvořen podnikatelský záměr pro modelový podnik, který umožňuje analyzovat …víceAbstract:
The objects of the diploma work are the entrepreneurial milieu of the Czech Republic and factors dependent on the entrepreneur’s person. In the theoretical part is worked theoretical draft of the problems of the foundation and development of the small and middle enterprises. In the practical part are analysed topical factors influencing the small and middle enterprises in the Czech Republic and created …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tue05/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Jiří Novotný, CSc.
- Oponent: Ing. Tomáš Fila
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
'Political and cultural rights of Muslim/Bosniak minority in the Republic of Serbia and Muslim/Bosniak Minority in the Republic of Croatia' 'The comparison of two case studies in the time frame of the 1990s - the present time'
Majra HASANEFENDIĆ -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
An assessment of strategic management practices used in a small Ghanaian owned business enterprise
Henry Larrious-Lartey -
Framework for Evaluation of Enterprise Software in Small and Medium Enterprises
Bakhytzhan Azamatov -
Business plan of SME (Small and Medium sized Enterprise)
Eva Sochorová -
Business plan of SME (Small and Medium sized Enterprise)
Jana Liskovská -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie