Využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny jako cizího jazyka v předškolním vzdělávání – Bc. et Bc. Petra Vahalíková
Bc. et Bc. Petra Vahalíková
Master's thesis
Využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny jako cizího jazyka v předškolním vzdělávání
Using graphic stories in the early acquisition of English as a foreign language
Abstract:
Tato diplomová práce má výzkumný charakter a zabývá se využíváním grafických příběhů v osvojování angličtiny jako cizího jazyka v předškolním vzdělávání. Jejím cílem je zjištění zkušeností učitelů mateřských škol s využíváním komiksů a ilustrovaných pohádek v rámci počátečního osvojování cizího jazyka u dětí předškolního věku. Teoretická část představuje úvod do problematiky raného osvojování cizího …moreAbstract:
This diploma thesis has a research character and deals with the use of graphic stories in the acquisition of English as a foreign language in preschool education. Its aim is to find out the experience of kindergarten teachers with the use of comics and illustrated fairy tales in the initial acquisition of a foreign language in preschool children. The theoretical part presents an introduction to the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAHALÍKOVÁ, Petra. \textit{Využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny jako cizího jazyka v předškolním vzdělávání}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2021. Available from: https://theses.cz/id/quda10/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vahalíková, Petra. Využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny jako cizího jazyka v předškolním vzdělávání. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in Pedagogy / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Principy osvojování cizího jazyka v předškolním věku ve vztahu k J.A. Komenskému
Jana TŘÍSKOVÁ -
Využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny v předškolním vzdělávání
Petra Vahalíková -
Osvojování německého jazyka u dětí mladšího školního věku podporované mezinárodním partnerstvím
Lenka Chadimová -
Využití písně v rané výuce německého jazyka na waldorfské škole
Michaela Mildeová -
Analýza cizojazyčných interakcí v kontextu rané imerze. Kvalitativní výzkum komunikačních strategií na základě videozáznamu.
Alena KŘIKAVOVÁ -
Přínosy osvojování anglického jazyka v předškolním věku pro žáky 1. stupně ZŠ
Petra ZUBALÍKOVÁ -
Zlepšování vlastní výuky: akční výzkum se zaměřením na plánování výuky
Gabriela Havlínová -
Integrace výuky jazyků založené na úkolech do individuálních online lekcí (akční výzkum)
Markéta Kršková