Využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny jako cizího jazyka v předškolním vzdělávání – Bc. et Bc. Petra Vahalíková
Bc. et Bc. Petra Vahalíková
Master's thesis
Využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny jako cizího jazyka v předškolním vzdělávání
Using graphic stories in the early acquisition of English as a foreign language
Anotácia:
Tato diplomová práce má výzkumný charakter a zabývá se využíváním grafických příběhů v osvojování angličtiny jako cizího jazyka v předškolním vzdělávání. Jejím cílem je zjištění zkušeností učitelů mateřských škol s využíváním komiksů a ilustrovaných pohádek v rámci počátečního osvojování cizího jazyka u dětí předškolního věku. Teoretická část představuje úvod do problematiky raného osvojování cizího …viacAbstract:
This diploma thesis has a research character and deals with the use of graphic stories in the acquisition of English as a foreign language in preschool education. Its aim is to find out the experience of kindergarten teachers with the use of comics and illustrated fairy tales in the initial acquisition of a foreign language in preschool children. The theoretical part presents an introduction to the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VAHALÍKOVÁ, Petra. \textit{Využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny jako cizího jazyka v předškolním vzdělávání}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Humanities. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/quda10/.
Jak správně citovat práci
Vahalíková, Petra. Využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny jako cizího jazyka v předškolním vzdělávání. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / Preschool Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Principy osvojování cizího jazyka v předškolním věku ve vztahu k J.A. Komenskému
Jana TŘÍSKOVÁ -
Využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny v předškolním vzdělávání
Petra Vahalíková -
Osvojování německého jazyka u dětí mladšího školního věku podporované mezinárodním partnerstvím
Lenka Chadimová -
Využití písně v rané výuce německého jazyka na waldorfské škole
Michaela Mildeová -
Analýza cizojazyčných interakcí v kontextu rané imerze. Kvalitativní výzkum komunikačních strategií na základě videozáznamu.
Alena KŘIKAVOVÁ -
Přínosy osvojování anglického jazyka v předškolním věku pro žáky 1. stupně ZŠ
Petra ZUBALÍKOVÁ -
Zlepšování vlastní výuky: akční výzkum se zaměřením na plánování výuky
Gabriela Havlínová -
Integrace výuky jazyků založené na úkolech do individuálních online lekcí (akční výzkum)
Markéta Kršková