Analýza spotřebitelského vnímání environmentální problematiky na oděvním trhu – Lucie Růžičková
Lucie Růžičková
Diplomová práce
Analýza spotřebitelského vnímání environmentální problematiky na oděvním trhu
Analysis of Consumer Perception of Environmental Issues on the Clothing Market
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce bylo prozkoumat spotřebitelské vnímání environmentální problematiky na oděvním trhu. Popsány jsou teoretická východiska spotřebitelského vnímání včetně procesu vnímání, oděvní trh, jeho problematika a dopady na životní prostředí. Praktická část je věnována kvantitativnímu výzkumu, který byl proveden za pomoci dotazníku a analyzován prostřednictvím programů IBM SPSS …víceAbstract:
The main goal of this diploma thesis was to examine the consumer perception of environmental issues on the clothing market. The theoretical basis of consumer perception is described, including the perception process, the clothing market, its issues and environmental impacts. The practical part is devoted to quantitative research, which was conducted using a questionnaire and analyzed using IBM SPSS …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146839
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2022
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Jan Kadlec
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RŮŽIČKOVÁ, Lucie. \textit{Analýza spotřebitelského vnímání environmentální problematiky na oděvním trhu}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/qun5g7/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
Environmentalismus a pokrok - nepřekonatelný rozpor nebo možný kompromis?
Ondřej MLÁDEK -
Koncept hlubinné ekologie podle Naesse a jeho filozofický a ideologický dopad na současný český environmentalismus
Nikola Tekelyová -
Udržitelnost a slow fashion v českém módním časopise Elle
Pavlína HAMOUZOVÁ -
Průzkum LOHAS (Lifestyle of Health and Sustainability) mezi studenty VŠ ve vztahu k udržitelně produkovaným oděvům
Veronika ZEMÁNKOVÁ -
Spotřebitelské efekty a greenwashing ve fast fashion
Barbora Kučerová -
Dopad greenwashingu fast-fashion reťazcov na nákupné správanie spotrebiteľov
Júlia Surová -
Využívání greenwashingu ve fast fashion
Tereza Vandasová