Rita Vachková
Bachelor's thesis
Loajalita zákazníků k dm drogerii
Loyalty of customers to the dm drugstore
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá charakteristikou spotřebního chování a loajality. Loajalita zákazníků je zkoumána na trhu s drogistickým zbožím, konkrétně u řetězce dm drogerie markt. Pomocí marketingového výzkumu provedeného dotazníkovým šetřením jsou zjištěny informace, na základě kterých jsou vyvozena fakta o loajalitě zákazníků k dm drogerii markt. Práce je rozdělena do několika kapitol, dvě jsou …moreAbstract:
This thesis is about the characteristics of consumer behavior and loyalty. Loyalty of customers is examined in the market with drugstore products concretely at the dm drugstore. Using marketing research conducted by questionnaire survey are detected information, whereby are deduced facts about customer loyalty to the dm drugstore. The thesis is divided into several chapters, two of them are purely …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 10. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26857
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2011
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Markéta Procházková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26857
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová analýza udržitelných produktů společnosti dm drogerie markt na Slovensku
Alena Andočová -
Loajalita zákazníka jako konkurenční nástroj
Ekaterina Davydova -
A Comparison of the Chinese and German Digital Marketing Markets
Yedeli Baideili -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Personální marketing a jeho uplatnění v společenské praxi
Lucie Kubáková -
Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře
Jakub Železný