Juice and nectar consumer behaviour. Marketing research in cooperation with Pfanner, spol. s r. o. – Alena Caisová
Alena Caisová
Diplomová práce
Juice and nectar consumer behaviour. Marketing research in cooperation with Pfanner, spol. s r. o.
Nákupní chování spotřebitelek džusů a nektarů. Marketingový průzkum ve spolupráci s Pfanner, spol. s r.o.
Anotace:
Teoretická část práce je rozdělena do dvou bloků, první objasňuje nákupní chování spotřebitele se zaměřením na modely nákupního chování, na hlavní faktory ovlivňující nákupní chování a na kupní rozhodovací proces. Druhý blok této části se zabývá dvěma metodami průzkumu trhu, pozorováním a dotazováním. V praktické části je představena společnost Pfanner a výsledky sekundárních dat získaných z databáze …víceAbstract:
In the theoretical part the thesis focus on consumer behavior and marketing research. Describes three models of buyer behaviour, main factors influencing the behaviour and the purchase decision-making proces. The second part of the thesis presents results of the primary marketing research.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13148
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Oldřich Vávra
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13148
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Pivo v ČR. Marketing, preference spotřebitele.
Kateřina Málková -
Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem
Tereza Šabatková -
Zelený marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybraném podniku
Dominika Zemanová -
Rainbow marketing
Adam Rozinka -
Spotřebitelské chování a marketing
Kateřina Cibochová -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková