Vliv integrace žáků se specifickými vzdělávacími potřebami na klima třídy – Ivana RUSŇÁKOVÁ
Ivana RUSŇÁKOVÁ
Bakalářská práce
Vliv integrace žáků se specifickými vzdělávacími potřebami na klima třídy
The Influence of the Integration of Pupils with Specific Learning Needs on the Classroom Climate
Anotace:
Tématem bakalářské práce je vliv integrace žáků se specifickými vzdělávacími potřebami na klima třídy v běžné základní škole. Cílem práce je zanalyzovat prostředí i proces integrace žáků se specifickými vzdělávacími potřebami v kontextu efektivního inkluzivního vzdělávání. Teoretická část se věnuje základním pojmům integrace, inkluze či specifické poruchy učení. Důraz je také kladen na klima třídního …víceAbstract:
The theme of bachelor thesis is the impact of the integration of pupils with special educational needs on the climate of the class in primary school. The main aim is to analyze the environment and the process of integration of pupils with special educational needs in the context of effective inclusive education. The theoretical part deals with basic terms - the integration, inclusion or specific learning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ivana Kratochvílová, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RUSŇÁKOVÁ, Ivana. \textit{Vliv integrace žáků se specifickými vzdělávacími potřebami na klima třídy}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/quyesx/.
Jak správně citovat práci
RUSŇÁKOVÁ, Ivana. Vliv integrace žáků se specifickými vzdělávacími potřebami na klima třídy . Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Postoje učitelů ZŠ a MŠ Kladno k žákům se specifickými poruchami učení a chování, zejména se zřetelem k ADHD
Hana Dlouhá -
Utváření klimatu školní třídy se žákem se specifickou poruchou chování
Marie NAJMONOVÁ -
Informovanost pedagogů na 2. stupni ZŠ o specifikách práce se žáky se SPU
Aneta MAKOVCOVÁ