Předložky ve výuce němčiny jako cizího jazyka – Bc. Jana ŠKUBALOVÁ
Bc. Jana ŠKUBALOVÁ
Master's thesis
Předložky ve výuce němčiny jako cizího jazyka
Prepositions in DaF lessons
Abstract:
The thesis deals with specific area of German grammar, namely prepositions. German is taught as a second foreign language in secondary schools in Pilsen. In accordance with the System of Curricular Documents, the required outcomes of the learning process are described. Specific prepositions were selected based on available materials from the Goethe-Institut and then compared with information contained …moreAbstract:
Diplomová práce se zabývá jednou oblastí německé gramatiky, a to konkrétně předložkami. Německý jazyk je vyučován na středních školách v Plzni jako druhý cizí jazyk. V souladu s kurikulárními dokumenty jsou popsány požadované výstupy učebního procesu: Konkrétní předložky byly vybrány podle dostupných materiálů Goethe-Institutu a následně porovnány s údaji obsaženými v učebnicích nabízenými na českém …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Hana Menclová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠKUBALOVÁ, Jana. Předložky ve výuce němčiny jako cizího jazyka. Plzeň, 2023. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Upper Secondary School Teacher Training in the German Language / NJGENS20
Theses on a related topic
-
Vývojové tendence ilustrací v učebnicích NJ pro ZŠ v ČR od sedmdesátých let 20. století po současnost a role výtvarného aspektu v procesu učení se cizího jazyka
Jitka Řezníčková -
Vztah vizuálních prostředků a textů v učebnicích němčiny pro první stupeň ZŠ
Lucie Ptáčková -
Vizuální prostředky pro výuku reálií v učebnicích němčiny
Karolína Pešková -
Německá adjektiva v porovnání s adjektivy českými
Michaela Rozehnalová -
Výběr gramatického učiva v učebnicích němčiny pro začátečníky
Aneta VOPÁLENSKÁ -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Janík -
Nácvik výslovnosti v kontextu výuky němčiny jako dalšího cizího jazyka po angličtině
Alena NECHVÁTALOVÁ