Tereza MASTÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Influencer marketing na Instagramu
Influencer marketing on Instagram
Abstract:
Influenceři formují postoje sledujících prostřednictvím blogů, tweetů a dalších sociálních médií, jsou také stále více důležití, obzvláště v době informačních technologií a sociálních sítí, které významně mění podobu marketingu i zpravodajství. Organizace si uvědomují vliv influencerů při zavádění nových produktů na trh. Přesto však influencer marketing v České republice využívá necelých 15 % firem …moreAbstract:
Influencers shape the attitudes of followers through blogs, tweets and other social media, and are also increasingly important, especially in the age of information technology and social networking, which are significantly changing the face of marketing and news. Organisations are realising the influence of influencers in launching new products. Nevertheless, less than 15 % of companies in the Czech …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Povolná, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MASTÍKOVÁ, Tereza. \textit{Influencer marketing na Instagramu}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2023. Available from: https://theses.cz/id/qvdhz3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MASTÍKOVÁ, Tereza. Influencer marketing na Instagramu. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Vnímání influencer marketingu generací Z u vybraných značek
Daniela Krutílková -
Vliv influencer marketingu na nákupní chování generace Z
Adéla Letfusová -
Generace Z a ovlivnění influencer marketingem v cestovním ruchu
Anna Koníčková -
Influencer marketing v oblasti sportu a jeho vliv na generaci Y
Michaela Hřebíčková -
Vliv influencer marketingu na nákupní chování Generace Z
Veronika Rozsívalová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
Kateryna Stryzhevska -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova