Michaela MIŤKOVOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza marketingového prostředí podniku.
The Analysis of the Company Marketing Backround.
Abstract:
Předmětem bakalářské práce ?Analýza marketingového prostředí podniku? je podnik Grundfos s.r.o., zabývající se čerpací technikou. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány základní pojmy, marketingového prostředí a marketingový mix. Úvodem do praktické části je představení společnosti Grundfos, dále analyzuje marketingové prostředí podniku …moreAbstract:
The subject of bachelor work ?The Analysis of The company marketing backround? is the firm named GRUNDFOS s.r.o., which is concerning on filling technology. The Bachelor work is split in to two parts ? The theoretical part and The practical part. In the theoretical part are definenig basics conceptions, the marketing backround and mar-keting mix.The introduction of the practical part is introducing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2013
Accessible from:: 13. 5. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIŤKOVOVÁ, Michaela. \textit{Analýza marketingového prostředí podniku.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Logistics and Crisis Management. 2013. Available from: https://theses.cz/id/qviq6e/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MIŤKOVOVÁ, Michaela. Analýza marketingového prostředí podniku.. Uherské Hradiště, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Logistics and Crisis ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Logistics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Hana Černá -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.
Milan Vítek Kulikowski -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Filip Zálešák -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země.
Hekera Hekera -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země
Langrová Langrová -
Význam znalosti sociálního prostředí pro trvalou úspěšnost marketingové komunikace
Markéta Mojžíšová