Pozitivní a negativní vlivy globalizace na produktový design – Jana Ada Kubíčková
Jana Ada Kubíčková
Bachelor's thesis
Pozitivní a negativní vlivy globalizace na produktový design
Positive and negative effects of globalization on product design
Abstract:
Práce se zabývá vlivem globalizace na produktový design. Cílem práce je popsat proměnu faktorů, které na produktový design působí a vliv těchto změn na produktový design. První část práce je věnovaná definici používaných termínů, především pak vymezení kategorie produktového designu a fenoménu globalizace. Ve druhé části práce je nejprve popsán koncept glokalizace, který s globalizací produktového …moreAbstract:
The thesis discuses the effects of globalization on product design. The aim of the thesis is to describe the changes of factors that affect product design and the impact of these changes on product design. The first part of the thesis is devoted to the definition of terms employed, particularly the terms globalization and product design. In the second part, the concept of glocalization is described …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 1. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32246
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2012
- Supervisor: Jan Hanzlík
- Reader: Petr Štěpánek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32246
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Design výrobku
Martina Neherová -
Design obalu produktu jako nástroj přitahování pozornosti zákazníka
Denisa Malíková -
Produktový design - sada skla pro pivovar
Andrea Šimonová -
Dematerializace a design: kvalitativní studie o nakládání s materiály v české designérské komunitě
Gabriela Michalíková -
Sci-fi design jako hra s produktem
Radka KRAJÍČKOVÁ -
Produktový design jako nástroj in-store komunikace
Jiří Němec -
Výběr konstrukčních materiálů s ohledem na produktový design
Jiří POMAHAČ -
Globalizace - sociologická reflexe. Pojetí globalizace u Anthony Giddense, Zygmunta Baumana a Ulricha Becka
Veronika BIELKOVÁ