Mediální reflexe voleb do Evropského parlamentu – Karolína Trávníčková
Karolína Trávníčková
Diplomová práce
Mediální reflexe voleb do Evropského parlamentu
Media Reflection of the Elections to the European Parliament
Anotace:
V roce 2014 Česká republika oslavila desetileté výročí vstupu do Evropské unie a zároveň proběhly třetí volby do Evropského parlamentu. Těmto volbám a především předvolebním kampaním se věnuje tato diplomová práce, jejímž cílem je zanalyzovat předvolební kampaně, vyhodnotit zdali byly efektivní a zdali výběr médií v nich užitých měl vliv na volební výsledek.Abstract:
In 2014 the Czech republic celebrated 10th anniversary of accession to the European Union and the third elections to the European Parliament took place. It is these elections and especially the pre-election campaigns this diploma thesis focuses on. Its main goal is to analyze these pre-election campaigns, evaluate whether they were effective and whether media choices in them were influential to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46835
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedoucí: Jiří Mikeš
- Oponent: Dana Kultová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46835
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní politika a diplomacie
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing parlamentních stran ve volbách 2012 na Slovensku
Andrej MEDLA -
Politický marketing a užití prvků politainmentu ve volbách do PSP ČR 2010
Jiří BUDINSKÝ -
Volby do Evropského parlamentu 2019 v ČR z pohledu politického marketingu
Markéta Růžičková -
Aplikace marketingu v činnosti politických stran a osobností-Volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky 2021
Anna Urbancová -
Využití politického marketingu nových stranických formací ve sněmovních volbách 2010 na příkladu TOP 09 a Věci Veřejné
Radka Hrstková -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Ženy v politickém systému České republiky a politický marketing
Tereza Gaubová -
Politický marketing a jeho využití v českých a slovenských volbách
Filip Koklar