Analýza spotřebitelského chování na trhu lokální produkce – Bc. Nikola Klobásková
Bc. Nikola Klobásková
Diplomová práce
Analýza spotřebitelského chování na trhu lokální produkce
Analysis of consumer behaviour on the local production market
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu spotřebitelského chování na trhu lokálních producentů. V první části práce jsou definovány základní pojmy související s problematikou, představeny modely spotřebitelského chování, dále nákupní rozhodovací proces a také faktory, které jej formují. Jsou zde vymezena i segmentační kritéria, na základě kterých jsou pak v rámci syntézy výsledků šetření v aplikační …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to analyse a consumer behaviour on the local market. In the first part of thesis, there are basic concepts concerning the topic defined, there are also consumer behaviour models and the decision-making process described and factors, which form them as well. In the application part, a reader gets acquainted with survey outcomes, which are then synthesized in terms of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s0hde/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2022
- Vedoucí: Ing. Markéta Novotná, Ph.D.
- Oponent: Ing. Aneta Krajíčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Farmářské trhy a lokální ekonomika
Sára Hloušková -
Farmers Markets as a Strategic Tool in Municipality Branding
Marek Matějka -
Farmářské trhy a dotace v českém a francouzském prostředí (přínosy pro individuální producenty)
Barbora Literová -
Segment LOHAS a nabídka regionálních gastronomických produktů Karlovarského kraje se zaměřením na farmářské trhy
Martina Borýsková -
Farmářské trhy jako součást lokální a regionální kultury
Lucie Zápotocká